Nieuws:

Makelaars aan het woord: Pooters Makelaardij

Pooters Makelaardij

In de blogreeks ‘Makelaars aan het woord’ lichten wij makelaarskantoren uit die zijn aangesloten op het keurmerk van Eerlijk Bieden. Deze week hebben wij gesproken met Pooters Makelaardij uit Maastricht.  Na de Kamerbrief van afgelopen november bleven zij niet stil zitten en zijn ze direct aan de slag gegaan met het biedlogboek. 

Over Pooters Makelaardij

Pooters Makelaardij is een echt familiebedrijf dat sinds 2007, onder leiding van broers Gyvan en Bermon Pooters, actief is in de makelaardij. “Met een jong, dynamisch en ervaren team zijn we de persoonlijke en professionele makelaar van Maastricht, Valkenburg en het Heuvelland”, aldus Gyvan Pooters.

“Onze makelaars kennen de markt en kunnen u voorzien van professioneel advies bij de verkoop van uw woning. Van appartementen en studio’s in de stad, tot aan vrijstaande woningen en villa’s in het Heuvelland. Middels de juiste adviezen, duidelijke communicatie en directe uitvoering weten wij altijd een snelle, goede en correcte verkoop te realiseren. In de afgelopen 15 jaar zijn we dan ook flink gegroeid, maar hierbij zijn we nooit de klant uit het oog verloren waardoor we de klant nog steeds hoog in het vaandel hebben staan”.

Integriteit voorop

Een goed voorbeeld hiervan is het aansluiten op het keurmerk van Eerlijk Bieden: “Bij Pooters Makelaardij staat integriteit voorop, ook en vooral in het biedingsproces! Om deze reden maken wij gebruik van Eerlijk Bieden om het koopproces voor de consument transparanter en eerlijker te maken”.

Een stap in de goede richting

Ook de klanten van Pooters Makelaardij konden deze stap erg waarderen: “Nadat wij via onze socials bekend gemaakt hebben dat wij vanaf nu gebruik maken van Eerlijk Bieden hebben wij veel positieve reacties ontvangen. De consumenten zien het echt als een eerste stap in de goede richting”.

 Geen twijfel meer mogelijk

De klanten merken dit ook in het verschil ten opzichte van de ‘traditionele’ werkmethode: “De nieuwe methode is een stuk overzichtelijker, mogelijke kopers vullen alle gegevens op dezelfde manier in waardoor er geen twijfel over het bod en de voorwaarden kan ontstaan. Daarnaast hebben wij gemerkt dat bieders graag de overige biedingen naderhand willen inzien om hiervan te leren, door Eerlijk Bieden is dit nu mogelijk”.

Makelaar steeds meer online.

Gyvan Pooters verwacht niet dat het klantcontact minder intensief zal worden door de opkomst van bijvoorbeeld online bieden:  “Door de digitalisering zal de makelaardij veranderen en verkooptraject meer online gebeuren, maar de behoefte van persoonlijk contact, advies en professionele begeleiding zal naar ons inzien altijd blijven”.

Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter