Kom in contact!

Eerlijk Bieden is het eerste keurmerk in Nederland voor makelaars, lees hier ons hele verhaal. Heb jij vragen over het verkoopsysteem of ons keurmerk? Aarzel dan niet en neem direct contact met op met ons op, of nog beter, maak een gratis demo-account aan! Onderaan deze pagina zijn de meestgestelde vragen terug te vinden. Voor antwoorden tijdens het bieden kan je gebruik maken van de speciale supportwidget!

Meest gestelde vragen

Nee, wij werken met een gesloten verkoopsysteem.  Biedingen worden pas achteraf in het biedlogboek gedeeld na het verstrijken van de bedenktijd of voorbehouden.

Nee, Eerlijk Bieden is een keurmerk voor makelaars. Wij vragen aan aangesloten makelaars een bijdrage. Wij hanteren met opzet een lage prijs om te zorgen dat het niet alsnog in de courtage verrekend zal worden.

Nee, wij loggen digitaal alle stappen in het proces. De makelaar, verkoper, of kandidaten kunnen geen wijzigingen aanbrengen in deze data. Het biedlogboek wordt vervolgens volledig automatisch aangemaakt.

Nee, ons systeem zorgt er enkel voor dat jouw makelaar zich te allen tijde aan de brancheregels houdt. Omdat het verkoopproces nog altijd exact hetzelfde is (gesloten inschrijvingen), zal het verkoopresultaat hier nooit onder lijden. 

Nee, Eerlijk Bieden is een gesloten verkoopsysteem. Ingezonden biedingen zijn afgeschermd voor alle partijen tot aan het sluitingsmoment van de verkoop. Op deze manier vindt er geen tussentijdse beïnvloeding plaats.

Nee, wij vragen enkel de info die écht nodig is om een bieding tot stand te brengen, zoals jouw contactgegevens, of biedingsdetails. 

Alle andere persoonsgegevens zullen wij nooit zomaar delen of doorverkopen aan derden zoals banken of hypotheekverstrekkers, dat zou niet bij onze naam passen.

Alleen aangesloten leden mogen gebruik maken van ons keurmerk. Een gecertificeerde makelaar herken je snel genoeg aan het gebruik van ons speciale biedformulier.  Wil je zeker weten dat jouw makelaar gecertificeerd is, kijk dan voor de zekerheid op onze ledenpagina.

Contactgegevens

Bezoekadres

Kantoorgegevens

Tijdens openingstijden proberen wij altijd binnen 15 minuten jouw vraag te beantwoorden. Buiten kantooruren en in het weekend werken wij ook, maar dan kan het iets langer duren.